welcome!!

welcome!! Diyana zulkifli !! |  Good readers ;) | Follow or Dashboard

Monday 27 May 2013

me and my friend

I love my friend... saya bersekolah di S.M.K.Puchong Perdana.. di dlm kls???  jeng!!jeng!!jeng!!  ! 1amanah  "-_- erk..  1Amanah mrupakan kls KAA(kls Aliran Agama)  x smstinya smua yg msk dlm kls tu alim, okey.. so, Don't judge a book by its cover.. o.0 apa plk yg saya merepek ni??  hehe sory2.. saya ada 4 orang kwn yg plg rapat dngan saya.. :) 4 rkn jee??  sbnrnya saya ada ramai kwn.. ttpi, setakat ni.. ini ialah rkn rpt saya .;) nama dia?? Auni,shahira,izzatul dan saya..  hehe  slp!!  3 orang je.. 4 tu trmsk diri saya sndiri.. LOL auni:mmg seorang yg sngt pandai dn disenangi, cuma.. dia suka mengejek.. mmg ramai ckgu sukakan auni.sbb,dia pandai.not like me!! :(  shahira:lagi saya suka.lagi rpt dngn saya.. dia peramah but,dia suka mengumpat psl orang lain..hmmm..kantoi!! izzatul:dpn dia,kita smua kena wat baik.. sbb, dia ni trlampau jujur n pandai dlm bahasa melayu n arab.. bdk lelaki???  ergh!!  x yah citerlah.. mmg x patut langsung.. haish..  bnyaknya saya ckp sorang2..  dh lah asyik melalut je keje..  hehe bye ;)

No comments:

Post a Comment

>http://1.bp.blogspot.com/2WiErrgI/AAAAAAAABN8/PUxPGRoDcvY/s1600/newer2.png /4.bp.blogspot.com/-B386FDB8o1Y/TiV2XTinAXI/AAAAAAAABOE/oz8rO4iOV-s/s1600/older2.pngef="_blog-pager-older-link"' expr:title='data:olderPageTitle'>>/a> http://2.bp.blogspot.com/-YyNh8Rol0PY/TiV2VBE1IlI/AAAAAAAABNw/n9gjzZKh7h4/s1600/home.png